Verzenden en Retourneren 

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling deze nog wijzigen?

Nee, helaas is het niet meer mogelijk de bestelling te wijzigen nadat je deze heeft geplaatst. Je kunt proberen zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, mocht het product nog niet verstuurd zijn, kunnen wij nog kijken wat we voor u kunnen doen.

Wat zijn de betaalmiddelen waar u gebruik van kunt maken?

U kunt veilig via ideal betalen ook vanuit belgie en andere landen. 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wij proberen altijd bij orders voor 13.00 uur dezelfde dag te verzenden. Als DHL mee werkt is de verzendtijd  1-2 werkdagen.

Wat zijn de verzendkosten?

  1. Verzending pakketpost nederland €6,-
  2. Verzekerd Verzenden. Bij kwijtraken van het pakket vergoeden wij dit.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Retourneren is geen enkel probleem, met uitzondering van de beauty & health producten ivm houdbaarheidsdatum en ALLE AFGEPRIJSDE items.

Omdat de producten van yourebeautyfull een houdbaarheidsdatum hebben zijn wij wettelijk gezien niet verplicht deze artikelen retour te nemen.
Er kan binnen 14 dagen na de factuurdatum (zie mail) geretourneerd worden. De verzendkosten zijn helaas voor eigen rekening, wij raden sterk aan het retourpakket met een track & trace code te versturen.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Stuur een mail via ons contactformulier en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Mocht u twijfelen of onze producten voor u geschikt zijn ivm medicijnen gebruik. Raadpleeg dan altijd eerst uw arts voor u onze producten aanschaft.

Zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven, worden door verloskundige en gynaecoloog afgeraden, om af te slanken en om onze producten te gebruiken.